torsdag 23. juni 2011

BIL BIL BIL !!!!

Hei:)

Etter jeg har bestått teorien på bil gjør eg ikke annet enn og tenke bil bil bil...
Tenk hvor skuffet jeg blir når eg skal ta oppkjøringen..( den er forsåvidt ikke langt unna )

Drømmer om og kruse rundt med Millyen istedenfor og busse,for det har vært ett herk!
Spesielt til jobben!

Men håper på ett bra utfall av oppkjøringen så jeg ikke trenger vente helt til august til og ta neste gang!

Satser på at alle har hatt en fin fin St.hans :)

Sneiks :)

4 kommentarer:

  1. Masse lykke til.. Håper for din del at du står.. Har du kjørt mye i det siste??

    Hilsen charlotte Bøe

    SvarSlett
  2. tusen takk for det, charlotte :)
    har ikke kjørt så veldig mye i det siste men skal gjøre det no før oppkjøringen som er i neste uke :)

    Det verste med hele sertifikatet er jo ver nå så om eg må ta noen "par " oppkjøringer så gjør det ingen verdens ting :)

    Lykke til videre med din og gratulerer så mye med ny bebiss imagen :)

    SvarSlett
  3. ditta går bra sneglepus!!

    SvarSlett