tirsdag 26. juli 2011

:(

Vi lover å glemme ditt fjes og ditt navn,
vi lover å erstatte med samhold og savn.
Du skal ikke minnes, kun de liv du har krevd,
snart skal vi glemme, at du en gang har levd.










Tenke seg til at 1 mann ufyselig,kald ekkel mann kunne gjøre noe sånt mot så mange ungdommer og bombe en hel bygning.
De fleste sier at vi ikke skal hevnes og stå sammen ,og det er jeg jo enig i ..men hadde eg fått han foran meg hadde eg nok gjort noe ,torturert ham ,la han få kjenne på den smerten som alle de foreldrene,barna ,besteforeldre,tanter osv ...som har mistet sine nærmeste.
Tenk og kunne skyte ned en liten uskyldig 12/13/14 åring , de tryglet men han nølte ikke med og skyte ....Nei fy faen så trist og gud hjelpe så sint eg er .
Han bør få den lengste sraffen Norge har sett...aldri sitte sine føtter utenfor murene igjen , men hvis han gjør det skal eg juble for den som klarer og ta han først..


UFYSELIGE EKLE EKLE MANN !!!!!

1 kommentar: