fredag 8. juli 2011

Ferie, grillmat og kjøring !

NI HAO !! (hei på kinesisk )

Ja da var det fredag og avslappning i sofaen :)
Har selvfølgelig glemt chips og det er jo krise !!!!!!!!!!!!
Men finner sikkert noe chipsbiter under sofaen etter forrige helg ,så da klarer eg meg :P

I uken som har gått har eg bare kjørt ,kjørt,kjørt og kjørt .
Er helt besatt på og få den JÆ... lappen neste oppkjøring !
Har også hjulpet camilla med og finne nye ting til det nydelige nye huset deres :)

Også var det all den grillmaten då .....begynte mandagen...
og da så eg jo noenlunde ut ???...
Men så kom tirsdagen
                  onsdagen
                  fredagen og vips :
Nei uff, no er det rett på knekkiser igjen ,og kansje prøve og drikke litt vann og ikke bare 100 kopper kaffi..!

Ha en fortreffelig aften og takk hvis du faktisk gidder lese dette !

2 kommentarer:

  1. Krise her og, Julie og LEIFEN har spist opp all chipsen. Jeg trøster meg med rødviin

    SvarSlett
  2. hehe,men rødvin fnker jo også som en god erstatter :)

    SvarSlett