søndag 17. juli 2011

Søndag og rein latskap!

Hellu...!

Ja da var det dagen derpå....og herre eg e helt ferdig....
Har nettopp spist en hel skål med paprikachips og popcorn, hoster eg litt no så kommer alt opp igjen...eg er jo livredd for at skålen ikke skal bli tom!

Lurer på om dere der ute har samme søndagsrutiner som meg ? Som er følgende :

0700: står opp med en heidundranes hodepine, går og henter meg tabletter og går og legger meg igjen.

1000: står opp igjen ,lager eggerøre og drikker en hel kartong melk , ser surt på remi (han har jo ikke gjort noe ,men helvete så ondt i hodet eg har ) og går og legger meg igjen .

1100: blir klasket i trynet av en liten jente som sier :mamma komme ? ...og da må jo bare mamma komme :)

1200: sitter på sofaen

1215: ligger på sofaen

1230 : sitter på do og driter fyllabæsjen....O holy Moly !

1300:sitter på sofaen

1400: leke litt med milly etter mas i 3 timer ..

1500: har fått klær på meg og vandrer ned på mcdonalds

1545: ferdig og ete

1600: sitter på sofaen

1700 : støvsuger og tar ut av oppvasken ( ka i helvete skjedde ?)

1800: henger opp klær

1900 :milly er lagt og popcorn er kommet på bordet

2000: alt digget er spist opp og remi ser fotball og kjeder meg og har stirret på samme bildet i 30 minutter og fremdeles ler eg så eg griner....Utrolig overtrøtt dagen derpå humor .

>>>>>>>>>>>>>>>>>> dette ler eg av ?? :)


Nei dere får ha en fin fin søndagskveld :)
Sneiks!

2 kommentarer: