fredag 1. juli 2011

party og bihulebettenelse :)

ÅÅÅÅÅÅ, eg er så klar for en liten fest !!!

Men ingen andre som skal noe denne helgen gitt, eller dvs alle er ute og farter idag :(
Nå som sommeren lar vente på seg så er jo det så kjekt hvis man kan henge med venner ,drikke vin ,skravle,danse og drikke enda litt mer vin:)

Nå er no eg begynt på en liten ferie ,som eg skal bare nyte :)
Håper på litt oppfriskning på terrassen, har sneket litt på finn.no etter noe skatter som eg kan eventuelt gjøre litt om og male litt på ,men det gjenstår og se om eg gidder :P

Millyen skal jo i barnehagen og da har eg jo virkelig tid til og få fikset opp litt :)
Ja,ja dette ble jo bare ett innlegg med mye fjas og mas ,eg er bare så trøtt og lei denne jævla forskjølelsen som eg fant ut på legevakten idag var en herlig kraftig bihulebettenelse :(

Ellers folks må derre ha ein kjekke fredag hilsen Eli Kari Gjengedal :) suddelidattentei :)

PEACE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar