tirsdag 5. juli 2011

Pottetrening ?

HOLA!

Fikk litt sommerfølelse idag gitt . Deilig !
Hadde meg en tur på Ikea idag med Camilla og det var utrolig kjekt .
Hun fikk seg ett spisebord som var kanonfint :)

Jeg kjøpte ikke så mye spennende bortsett fra ny dyne og pute til Milly siden hun har jo vokst ut fra baby-dynen <3
Kjøpte også denne potten:)
Er jo relativt tidlig og begynne på potten med henne da ,er jo ikke 2 år engang ,men var no greit og prøve ..Hun satt på den i hagen til Camilla ganske lenge ,tror nok hun trodde det var en stol da ,men hadde vært utrolig vittig og se reaksjonen hennes hvis hun hadde plutselig tisset :)


Eg skal no hvertfall prøve på gøy med henne ,...f.eks når eg skal på do selv !

Imorgen skal eg no på farten igjen med Camilla ,må jo øvelseskjøre så mye eg kan :)
Begynner og få litt bedre flyt i kjøringen og det er ganske så deilig :)
Snakkes kansje imorgen !

See ya later alligator !

2 kommentarer: